Lions Clubs International Foundation

Jordbävningen i Turkiet förstörde hela samhällen.

LCIF:s anslag kommer göra det möjligt för Lions medlemmar att hjälpa offren för jordbävningen att återuppbygga.

LIONSCLUBS.ORG/SV/DONATE

En kraftfull jordbävning drabbade Turkiet och Syrien samt kraftiga efterskalv följde, vilka dödade mer än 2 000 människor och skadade ytterligare tusentals. Detta var en av de kraftigaste jordbävningarna som har drabbat området på mer än 100 år och den har efterlämnat samhällen som har förstörts helt.

När en humanitär kris av denna storlek slår till är vi som medlemmar i Lions redo att hjälpa. Vid vår sida står vår globala stiftelse, Lions Clubs International Foundation (LCIF). LCIF mobiliserar pengar, bland annat ett större katastrofanslag på USD 200 000, för att hjälpa Lions i Turkiet och i andra områden att återuppbygga sina lokala samhällen.

Din donation gör skillnad.

HJÄLP NU

Din generösa donation till LCIF:s fond för katastrofhjälp, vilken är speciellt avsedd för katastrofhjälp, hjälper Lions medlemmar att fortsätta hjälpa!

För att lära dig mer om LCIF:s anslag till katastrofhjälp besöker du webbplatsen lionsclubs.org/sv/disastergrants eller skickar e-post till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den..

*100 % av alla donationer går till anslag och program samt kvalificerar till Melvin Jones Fellowship (MJF) och Progressive Melvin Jones Fellowship (PMJF).