LIONS CLUB Huskvarna

Välkommen till vår Medlemswebb!

Som medlem loggar du in till höger för att ta del av all information!

cb ansokbild1

Bli medlem

Är du en kvinna eller man, nysvensk eller svensk som vill arbeta enligt LIONS syften och etik, vilka bland andra är att befrämja god samhällsanda, att aktivt delta i samhällsnyttig verksamhet av social, humanitär och kulturell art och att upprätthålla en anda av samförstånd mellan jordens folk.

Är du kreativ, har friska idéer och gillar att umgås under trevliga former - Kom då med oss i Lions Club Huskvarna!

Vi är för närvarande 17 medlemmar, och vi ser fram emot att bli fler friska viljor.

Du kan kontakta vår medlemsordförande via mail eller telefon enligt nedan om du tycker det passar bättre eller via någon annan medlem i klubben.

Medlemsordförande: Sven Dillner
mobiltel: 070-514 01 05