LIONS CLUB Huskvarna

Om vår medlemswebb

Allmänt om vår medlemswebb

Sidornas utformning

Sidan läses bekvämast om du har en bildskäms upplösning på minst 1024 X 768 punkter.
Har du synpunkter på sidans utformning eller att något inte ser korrekt ut är vi tacksamma om du meddelar detta till oss (se sidan med kontaktinformation).

Ansvarig utgivare och webbmaster

Webbplatsens ansvariga utgivare och Webbmaster är:

Systemansvarig är:

Personuppgiftspolicy/GDPR

Du ska kunna känna dig trygg med hanteringen av dina personuppgifter på vår webbplats. I samband med övergången till GDPR har vi tagit fram en policy som beskriver hur vi registrerar, lagrar och använder den information vi har om dig, vilka regelverk och bestämmelser som gäller kring personuppgifter och vilka rättigheter du har som medlem och privatperson.
Du hittar den nya policyn på - PåG

Ta del av dina egna personuppgifter

På Medlemswebben kan du se majoriteten av de personuppgifter som registrerats och behandlats. Det gäller allt från dina adressuppgifter till medlemsuppgifter. Du kan själv ändra, ta bort och lägga till uppgifter.